Rezerwacja samochodu:Numer telefonu:+48 76 727 99 99
PolishEnglish
Logo Kaizen Rent

Wybierz miejsce i czas wynajmu

Najczęściej pojawiające się pytania o wynajem samochodu - część 1.

Wynajem samochodu z wypożyczalni wydaje się być prostą usługą i w każdej wypożyczalni powinien wyglądać podobnie. Podczas wynajmu auta rzadko kiedy mamy czas na zapoznanie się z regulaminem wypożyczalni, w dodatku jeśli już wcześniej zdarzyło nam się korzystać z wypożyczalni wydaje nam się, że wiemy jakie obowiązują zasady i jakie obowiązki na nas spoczywają. I w tym miejscu bywa, że pojawiają się problemy. Część wypożyczalni ma swoje specyficzne wymagania i często zupełnie nieświadomie możemy narazić się na dodatkowy stres. W poniższym artykule znajdziecie odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania o wynajem auta w wypożyczalni Kaizen Rent

Jakie dokumenty muszę okazać w chwili wynajmu?

Przy odbiorze pojazdu poprosimy Cię o okazanie:

  • dokumentu tożsamości (np.: dowód osobisty, paszport),
  • ważnego prawa jazdy (wymagane jest, aby prawo jazdy okazała każda 
    z osób, która będzie kierowała pojazdem),
  • karty kredytowej/płatniczej z możliwością dokonania preautoryzacji na karcie.

Czy mogę wynająć samochód posiadając zagraniczne prawo jazdy?

Bez problemów wynajmiesz samochód, jeśli posiadasz prawo jazdy honorowane na terytorium Polski. W innych przypadkach wymagane będzie prawo jazdy międzynarodowe.

Czy mogę wynająć konkretny model samochodu?

Dokonując rezerwacji wybierasz segment pojazdu, a nie konkretną markę lub model, ale poinformuj nas który konkretnie model Cię interesuje, jeśli tylko będzie dostępny to zrobimy wszystko, aby spełnić Twoje oczekiwania.

Gdzie mogę odebrać/zwrócić wynajęty samochód?

Samochód możesz odebrać/zwrócić w dowolnej lokalizacji. Za podstawienie lub odbiór auta w dowolnym miejscu pobieramy opłatę w wysokości 40 zł, jeśli podstawienie auta jest na terenie miejscowości w której znajduje się oddział Kaizen Rent. Opłata za podstawienie auta do innej miejscowości uzależniona jest od odległości od naszego oddziału. Podstawienie/zwrot w odległości do 20 km wynosi 60 zł, a powyżej 20 km: 60 zł + 1 zł za każdy kilometr powyżej 20 km.
Bez opłat możesz odebrać/ zwrócić samochód w naszych oddziałach oraz na poniższych lotniskach:

  • Gdańsk-Rębiechowo
  • Katowice-Pyrzowice
  • Kraków-Balice
  • Lublin-Świdnik
  • Poznań-Ławica
  • Rzeszów-Jasionka
  • Szczecin-Goleniów
  • Warszawa-Okęcie
  • Wrocław-Strachowice 

Ile wynosi minimalny okres najmu?

1 doba.

Czy samochód może prowadzić inna osoba niż wskazana została w umowie najmu?

Nie, samochód może prowadzić tylko osoba która została wskazana w umowie najmu samochodu. Przed podpisaniem umowy poinformuj nas, że samochodem będą kierowały inne osoby, wówczas dopiszemy je do umowy najmu. Jest to opcja dodatkowo płatna – 10 zł za dzień najmu za każdego dodatkowego kierowcę.

Jakie formy płatności są dostępne w Kaizen Rent?

Za wynajem możesz zapłacić kartą debetową/kredytową, tradycyjnym przelewem lub jeśli dokonujesz rezerwacji pojazdu przez nasz serwis WWW możesz zapłacić za wynajem online. Pamiętaj, że przy wydaniu pojazdu poprosimy Cię o przedstawienie karty płatniczej w celu zablokowania kaucji na karcie. 

Czy samochód musi być zwrócony z pełnym bakiem paliwa?

Samochód wynajmowany jest z pełnym bakiem paliwa i należy go również zwrócić w takim stanie, chyba, że podczas rezerwacji wykupiłeś pakiet „Tankownie końcowe” wówczas jesteś zwolniony z obowiązku zwrócenia samochodu z pełnym bakiem.

Dlaczego jestem zobowiązany oddać czysty samochód? Inne wypożyczalnie tego nie wymagają.

Otrzymujesz czysty samochód i jesteś zobowiązany zwrócić go w takim samym stanie. W wielu wypożyczalniach nie ma takiego obowiązku, ponieważ do każdego wynajmu doliczana jest opłata przygotowawcza. W Kaizen Rent nie pobieramy takiej opłaty, a decyzję co do mycia auta pozostawiamy klientowi. Jeśli wiesz, że nie będziesz miał czasu na umycie/posprzątanie auta możesz wcześniej wykupić pakiet „Mycie końcowe” wówczas jesteś zwolniony z obowiązku zwrotu czystego auta.

Czy samochód jest ubezpieczony?

Tak, nasze samochody posiadają pełen pakiet ubezpieczeń. Podczas odbioru samochodu otrzymasz od naszego pracownika Certyfikat ubezpieczeniowy potwierdzający ważność ubezpieczenia.

Co zrobić w przypadku awarii samochodu/wypadku?

Zawsze, gdy pojawią się jakiekolwiek problemy z autem skontaktują cię z naszym Centrum Alarmowym 24h pod numerem +48 76 727 99 91.

Ikona lewa strzałkapowrót

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.